Kejutan daripada Papa dan Arish


Selalunya ada orang akan tanya,”Awak nak apa tahun ni?” Maka kita pun cuba cari jawapan untuk soalan tu. Jenuh la fikir, tak tau la nak apa. Kita pun siap-siap la dalam fikiran “Kalau orang tu tanya, nak cakap kasut pegi sekolah je la.”

Tengok-tengok, orang tu tak tanya pun. Hahaha~

Tapi sekali dapat kejutan yang tak disangka-sangka. Untuk hari lahir kali ni, cik abe belikan tab! Waaaa…alhamdulillah!

image

Lepas ni kena lebih rajin buat research sebab dah ada tab. Siap belikan cover cupcake lagi. Maka tab ni diberi nama cupcake! Hehe~

Cik abe kata Arish tulis kad untuk bonda. Warna merah gitu-_-(ye la tuu)

Thank u so much papa and arish. Bonda loves you both sooo much! 😄<3